נעים מאד - נועה של AskQ
top of page
חיפוש

נעים מאד - נועה של AskQ



אם הייתי יודעת שככה מרגיש להגשים חלום הייתי רואה הרבה פחות טלוויזיה.


היי, אני נועה. לא יודעת לבשל כלום חוץ מאורז לבן ולא מצליחה להתמיד ביוגה. אבל יש דבר אחד שאני מומחית בו, אבל ממש, וזה מיומנויות תקשורת בינאישית. זה מה שאני עושה בחיים, כבר שנים. מלמדת אנשים לדבר. ולהקשיב. לשאול שאלות. ואחרי ים של ניסיון... הבנתי שלא לכולם זה כל כך פשוט.

האמת המצחיקה היא שהכל התחיל בערב אחד במרפסת שלי, בקבוק וויסקי ובחור חתיך מאד (מצ"ב תמונה). ישבנו, ופתאום הרגשתי שבא לי משהו אחר. לא את אותה שיחה שמתנהלת פעם אחרי פעם. אז הצעתי לו לשחק משחק: משחק השאלות. "מה זה?" הוא שאל. לא היה לי מושג מה זה באותו רגע. אז אמרתי "ממש פשוט, שואלים שאלות". והוא זרם. אז פשוט המצאתי, On the go. שאלה, ועוד שאלה, לילה שלם. וזה אחד הלילות הכי אדירים שהיו לי.

התחלתי לשחק עם חברים, חברות, בכל הזדמנות. כשהיה צריך להתניע את הערב. לפלפל את השיחה. וזה עבד. חברות שלי התחילו לבקש את השאלות שלי לסופ"שים בצימר עם בני הזוג, אבא שלי ביקש בשביל לעשות ראיונות עבודה. זה כל כך עבד שרשימת השאלות פשוט עברה לעוד ועוד אנשים שביקשו משהו שהוא כביכול נגיש לכולם, אבל כנראה שלא ממש: שאלות.

היה משהו אחר בשאלות האלה, זה היה ברור. מצד אחד מרגש, ומצד שני תופס אותך לא מוכנה. אבל לא בקטע רע. יותר בקטע של להגיד, וואלה. שאלה טובה.

אז החלטתי שאני חייבת לשתף את הכיף הזה עם העולם והפכתי את השאלות שלי למשחק קלפים אמיתי.

אני מתרגשת וגאה להכיר לכם את Ask Q - הבייבי שלי.

המשחק הזה מגיע מהלב שלי אליכם. והחלום שלי זה שהוא יגרום לכל כך הרבה אנשים לעשות את מה שאני הכי מאמינה בו - לייצר תקשורת, לפתח שיח, לדבר. גם על מה שממש עמוק בפנים.


100 שאלות שששמות את כל הקלפים על השולחן. בקטע טוב. מאפשרות הזדמנות לשיח פתוח, כיפי, אינטימי וסקסי, בקלות ובלי מאמץ

כי זה קשה לדבר - אבל קל לשחק :)

אז יאללה. תבחרו יין. או שוקו. ותתכוננו להתמכרות חדשה...

מצטרפים אלינו?



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page