איך לחגוג במבצעי נובמבר ולשרוד כדי לספר?
top of page
חיפוש

איך לחגוג במבצעי נובמבר ולשרוד כדי לספר?

איך מתנהלים נכון בחודש מבצעים? נובמבר הגיע, וזה הזמן לא רק למכור שופינג - אלא גם לתת ערך, בחינם ♡

לרגל נובמבר סייל המטורף, בו הדופמין חוגג והפומו איתו, ופתאום אתם בדיוק צריכים הקוצץ שום הזה של אפל כי הוא ב70% הנחה למרות שהפעם האחרונה שנגעתם בשום היתה בטיול בצופים בכיתה ז' (כמוני) - קחו 3 טיפים לקנייה חכמה וצרכנות נבונה, כדי לא לאבד את הראש ולחורר את הכיס, ולא רק לצאת מהחודש עם שקיות אלא גם לסגור אותו כמו שצריך. מוכנים?


1. לא הולכים לסופר רעבים: חשבו מראש אלו דברים אתם רוצים לקנות בסיילים השנה. זה שמוצר במחיר אטרקטיבי, לא אומר שהוא אטרקטיבי עבורכם. "משתלם" אומר שיש תמורה עבור המחיר ולכן גם אם נותנים לכם חינם, השאלה היא קודם כל היא - האם אתם בכלל צריכים את זה?


2. לשלב רציונל ורגש: כשיש לכם רשימה מוכנה, התחילו לבדוק עבור כל אחד מהמוצרים לפחות 2 אלטרנטיבות, השוו מחירים, מאפיינים וחפשו המלצה ממישהו עם *צרכים דומים לשלכם* (לדוגמה אם אתם מחפשים מיקסר ויש לכם מטבח קטן – שאלו חברים עם מטבח קטן באיזה מיקסר הם משתמשים ולא כאלה שעברו לגור על דונם בצפון ויש להם מטבח בגודל השכונה שלכם). אחרי שבחרתם, שימו את המוצר בסל, נסו לחכות כמה שעות או לישון על זה לילה – וחכו שתרגישו גם באינטואציה אם זו קניה שמרגשת אתכם ואתם מחכים לה, או גחמה חולפת


3. יד כבדה על המקלדת: שניה לפני שאתם מזמינים ויאללה בלגאן. קראו את האותיות הקטנות- המבצעים לעיתים מתעתעים, שימו לב לדמי משלוח, זמן אספקה, גודל המוצר – האם זה ממש כמו ביום יום או שמוכרים לכם דוגמית ב"מבצע"?


ועוד מילה אחרונה, צרכנות נכונה זה לחשוב גם על הסביבה: יישמו את עיקרון FIFO: מה שנכנס חייב שמשהו אחר יצא, אז עוד בגד בארון או עוד שטיח בסלון- זה אומר שמוותרים על משהו אחר שאולי פחות משרת אתכם. אולי אפשר למכור או למסור אותו, או אפילו למחזר. מה שעבורכם אשפה יכול להיות זהב למישהו אחר

שיהיה לכם נובמבר מהסרטים, תהנו מהאנדרופינים בכל קניה וקניה וזכרו, לא צריך להשתגע, נובמבר יש כל שנה.

מוזמנים לאתר שלנו להנות ממלא מלא הנחות כל החודש, רק עבור הערכות שאתם באמת צריכים.

שלחו לחבר שבסכנת חסימת אשראי :)

שלכם, נועה



10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page